← Tilbage til nyheder
Lokale Nyheder

Sofie fandt os i Reservatet og vandt sommerens højttaler fra JBL

Reservatet
Reservatet Nyhedsdesk
Lyt

Søndag var der gemmeleg i Reservatet. Ikke den slags hvor man står bag en sofa og prøver at trække vejret lydløst. Den slags hvor vi parkerer en MOKE et hemmeligt sted, tænder for sommerstemningen og sender hints ud i radioen.

Billede

Lytterne skulle lytte med, samle sporene op og regne ud, hvor i Reservatet vi havde gemt os. Og der blev lyttet. Der blev gættet. Der blev nok også zoomet lidt rigeligt ind på Google Maps hjemme ved køkkenbordet.

Billede

Midt i det hele dukkede Sofie op. Hun havde knækket koden, fundet os og kunne tage hjem med en JBL Xtreme 5. En højttaler, der ikke bare siger “lidt hyggemusik på terrassen”, men mere “hele kvarteret er nu inviteret, også dem der ikke har svaret på sms’en”.

Billede

MOKE’en var naturligvis med som sommerens mest charmerende flugtbil. Lidt retro, lidt strandhotel, lidt “jeg har kun pakket solbriller og selvtillid”. Perfekt til en søndag i Reservatet.

Det hele blev fanget på video, så du kan se, hvordan jagten gik, hvordan Sofie fandt os, og hvordan en helt almindelig søndag pludselig blev til lokalradio, sommerkonkurrence og mini-event i ét.

Tak til alle der lyttede med, gættede med og legede med. Og kæmpe tillykke til Sofie, der fandt os før alle andre.

Se videoen her.

Reservatet. Ingen algoritmer. Kun god smag.